elsahed.blogg.se

2012-07-04
11:12:48

kompisar och annat !
Hej!
nu var det ganska så längesen ja gjorde ett inlägg för ja har haft fullt upp och sen har jag också bara inte orkat , ja idag ska jag vara med Madde innan vi ska till järna ! :)
igår så var jag med Lisa och Alfons och vi hade jättekul vi åkte och köptegodis och gick och satt oss på bryggorna som dom har lagt ut i älven.
Till helgen så är det vansbrosimmningen och då  kanske inte jag kommer att göra nått inälgg för ja kommer och ha fullt upp helatiden ! på lördag så ska jag simma tjejsimmet och det är ju typ bara 16-17 grader i vattnet så det är ju ganska så varmt men ja hoppas att det kommer gå bra iaf.
 
men jag kanske skriver ett till inlägg idag när jag är med BÄSTA MADDE ! :)
hej då! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: