elsahed.blogg.se

2013-04-11
15:24:44

Idre

Aa nu var de ju ganska länge sen jag va inne på min blogg, men jag ska försöka en sista gång med att hålla den aktiv.
Men för 2 veckor sen så åkte vi till Idre och va där i 9 dagar med familjen Granberg vi hade det as sköj. jag och Irma (syrran) vi gick på snowboardskola men vi kan redan åka men vi fick lära oss grunderna i hur man hoppade och svänga åt fel håll som jag kallar de för. De gick faktiskt bättre än jag trodde jag lärde mej de tillslut iaf. Sen nån kväll då så var vi på en typ pubb nere på byn och kollade på hockey då när Leksand gick upp till elitserien och de va hur kul om helst. Vi var på disco också vi va 6 pers som dansade de va jag Tilda Irma sen va de 3 andra killar som var där som vi började lära känna. Dagen efter discot så åkte jag och Irma själva sen kom de några i en lift som kollade sen tillslut så vinkade dom och då va de dom 3 killarna som vi träffade dagen innan, så dom stannade uppe på toppen så vi åkte några åk med dom. Sen har vi inte gjort så mycket ner vi har bara åkt och varit i spelhallen men vi har haft det super kul!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: